A természet ceruzái
Bohnchang Koo az üzleti karriert hagyta ott a fotográfiáért. Kár lett volna maradnia, ha csak az Edények a szívnek sorozatot nézzük, mely az eszményi forma hűséges fürkészésének ad gyönyörű keretet.
A használattól elöregszik a tárgy, közömbös marad a művészi szándék és ellenőrzés iránt, csak tulajdon tévedhetetlen belső fejlődésére figyel, mely hosszan otthagyja eltűnő nyomait a fotó felvétele után, így vezetve át múltját a jövőbe. A művész és a néző, kik a fotón kívül léteznek és nem léphetnek be, idegenként kell, hogy barangoljanak.
— írja róla egy kritikus.
Művei még például itt, ott, amott, emitt, amott, emitten és amottan láthatók.
Bohnchang Koo: Vessel (2006)
Vessels for the heart
Fehér c. sorozata Byung-Hun Min természetrajzaira vagy épp Sang Nam Park műveire emlékeztet. Jelen bejegyzés címe Koo hasonló, A természet ceruzája című képeiről ered: 1, 2, 3 és 4.
Bohnchang Koo: White 12 (2000)
White